موبایل دیگر صرفاً یک وسیله ارتباطی نیست بلکه به یک رسانه تأثیرگذار تبدیل شده که به لحاظ سرعت در انتقال اطلاعات و اخبار از عملکرد بالایی برخوردار است و نیاز است با برنامه‌ریزی‌های مناسب از امکانات و ظرفیت‌های ایجاد شده به نحو مطلوبی استفاده شود .استقبال مردم از دستگاه‌های هوشمند و موبایل به عنوان یک رسانه شخصی و همیشه همراه، روز به روز افزایش می‌یابد و تعداد کاربران اینترنت از طریق تلفن همراه از کامپیوترهای شخصی به زودی پیشی خواهد گرفت. بنابراین استفاده از موبایل فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی، تداوم ارتباط، ایجاد تبلیغات و تثبیت برند پیش روی روابط عمومی‌ها ورسانه ها می گذارد کارشناسان این مجموعه با درک به هنگام این مسئله راهکارهای متفاوتی را در این خصوص ارائه داده اند تا با تمرکز بر اهداف ارتباطی سازمان بتوانند گامی موثر در پیشبرد اهداف مشتریان بردارند.برخی از فعالیت های همکاران ما در این حوزه به شرح زیر است .